Friday, November 18, 2016

[INSTIZ] JO JUNGSUK WHO TOOK D.O.’S IDOL POWERS

디오의 아이돌력을 뺐어간 조정석_gif | 인스티즈
  • [INSTIZ] Jo Jungseok who took D.O.’s Idol Powers_.gif
- I really like the Ddu brothers ㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- These two really look alike ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Jo Jungseok is an idol right ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Ah seriously ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ so cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Seems like he absorbed his idol powers ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- What is this ㅋㅋㅋㅋ ah cute ㅋㅋㅋㅋ But looking at it like this again D.O.-nim and Jo Jungsuk-nim really look like brothers

- Take take take…

- They seriously look alike ㅋㅋㅋㅋㅋ

- Lovely ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

- Idol and actor switched souls ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Blog Archive

Search This Blog