Sunday, December 1, 2019

[PANN] KNOWING BROTHERS LEGENDARY GUEST NEXT WEEK - EXO

I was already thinking "Ah f*ck we are in trouble" when i saw the games section in the teaser..... ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 Red, White, Green, Pink, Black, Black
 Byun Baekhyun who was trying to explain 'feathers'
Yah yah, that's not it.... No.... Stop...
 Huh? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ What are you looking at ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Oh Sehun and Park Chanyeol who suddenly ran towards the teacher's table??
 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Did somebody push them ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Asiatic Black Bear (Korean name is literally translated to 'half-moon chest bear').... Chest / Breast? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [PANN] Knowing Brothers next week's guest is legendary
Overall: +1916; -221

[+341; -6] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Just looking at the gif is already making me laugh ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[+321; -4] This is seriously ㅋㅋㅋ What makes it funnier is that Kai didn't even do it intentionally ㅋㅋㅋ He just wanted to get the answer right so badly ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Inside panty! Inside panty.... 2.. words??
[+318; -6] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Someone said the way Sehun and Chanyeol ran is like the Wasp Uncle ㅋㅋㅋㅋ (t/n: video link to Wasp Uncle - he kept running after wasps to catch them)
[+133; -1] Why must they run to the side and fall on the floor ㅋㅋㅋㅋㅋ They could have just fallen on the floor right where they were ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[+92; -1] It's padding but he just had to mishear it as panty ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ F*king funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I'm not a fan but i have to watch this episode

[+78; -1] ㅋㅋㅋㅋㅋ The way they ran and fell on the floor is really funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[+56; -1] People are jealous that EXO is still doing well ㅠㅠ Guys, we should stop doing so well ㅠㅠ People are too jealous of us

[+51; -1] Kim Jongin ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ His expression is too funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ His expression when he looked down once 'inside panty, 2 words...?' ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ And the subtitles ㅋㅋㅋ Too funny

[+49; -0] Their hair looks like honey rice cake ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ The sequence is Baekhyun, Kai and Chanyeol
[+46; -1] EXO's variety show appearances are all always interesting ㅋㅋㅋㅋ I must watch it

[+39; -1] I didn't find it interesting when other people played this game, but when this guy does it, it is really funny

Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Blog Archive

Search This Blog